۸ بازديد

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

فروش فوری امتیاز حساب بانک رسالت در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان
مقدار : 19 میلیون تومان
شهر : آستانه اشرفیه
کارمزد : 2 درصد
اقساط : 29 ماه
نحوه معامله : غیر حضوری
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

جهت فروش امتیاز وام رسالت بایستی وارد سامانه پیشخوان مجازی بانک رسالت شوید و از منوی تسهیلات، گزینه معرفی وام را انتخاب نمایید. در این قسمت مشخصات شخصی که می خواهید امتیاز را به او منتقل نمایید، شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره حساب بانک رسالت و همچنین مبلغی که قصد دارید به عنوان امتیاز به او منتقل نمایید را ثبت می کنید. در پایان پیامکی برای شما و ایشان ارسال می گردد، جهت بررسی صحت و مقدار امتیاز منتقل شده می توانید از پیشخوان  مجازی فرد گیرنده امتیاز، موضوع را بررسی نمایید.
خدمات ما در کرمان و شهرستانهای استان کرمان به صورت حضوری و در سایر شهرهای کشور به صورت غیر حضوری و یا ارسال نماینده و آشنا می باشد.
از آنجا که بانک رسالت منابع مالی محدودی دارد، پس از اعتبار سنجی در سامانه مرآت، به میزان امتیازی که در حساب خود دارید، به شما وام می دهد. بنابراین اگر سامانه مرآت اعتبار شما را میلیون تومان برآورد نموده باشد، ولی شما در حسابتان میلیون امتیاز وام داشته باشید، میزان وام شما میلیون تومان خواهد بود. اگر بخواهید به میزان سقف مشخص شده در سامانه مرآت وام بگیرید، بایستی امتیاز حساب خود را افزایش دهید. یکی از راههای تامین کسری امتیاز، خرید امتیاز وام بانک رسالت می باشد.
خرید فوری امتیاز حساب بانک قرض الحسنه رسالت در شهر گلستان استان تهران مقدار امتیاز : میلیون تومان شهر : گلستان کارمزد : درصد تعداد قسط : ماه نحوه معامله : غیر حضوری شماره تماس : کلیک نمایید
فروش امتیاز حساب بانک رسالت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی مقدار امتیاز : میلیون تومان شهر : سلماس کارمزد : درصد بازپرداخت : ماه نحوه معامله : از طریق ادمین سایت شماره تماس : کلیک نمایید

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.